Suosittelisin lukemaan Annie Daltonin kirjoittamaa sarjaa Enkeliakatemia. Olen itse lukenut vasta osan nimeltä Siivet selkään,mutta uskon, että muutkin osat ovat hyviä. Pidän itse k
Wednesday, November 23, 2011
Enkeliakatemian kirjavinkkaus
Moi!!!
Suosittelisin lukemaan Annie Daltonin kirjoittamaa sarjaa Enkeliakatemia. Olen itse lukenut vasta osan nimeltä Siivet selkään,mutta uskon, että muutkin osat ovat hyviä. Pidän itse k
ovasti lukemastani kirjasta. Se ei ole edes kovin pitkä. Päähenkilönä on 13v. Melanie,joka kuolee 13v. syntymäpäivänsä jälkeen. Hän pääsee kaikkien teinityttöjen taivaaseen.Siellä hän tutustuu erääseen tyttöön nimeltä Lola. Heistä tulee parhaat kaverit ja he tekevät kaiken yhdessä. Melanie ja Lola joutuvat aika matkalle sota-ajan Lontooseen. Lue, miten Melanie,joka ei ole perehtynyt edes Enkelikäsikirjaan selviytyy kiperästä tehtävästään? Tehtävää vaikeuttaa Vastapuoli,joka yrittää tainnuttaa ihmisten uskon enkeleihin.
Suosittelisin lukemaan Annie Daltonin kirjoittamaa sarjaa Enkeliakatemia. Olen itse lukenut vasta osan nimeltä Siivet selkään,mutta uskon, että muutkin osat ovat hyviä. Pidän itse k
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
kiva ja hieno kuvaki vielä
ReplyDeletemuuten hyvä mut ällöttävä kansi
ReplyDeleteVai onko???????
ReplyDeleteKiva kirja ja hyvä vinkkaus:-)))
ReplyDelete.......
ReplyDeletesorkke toi tuli vahingos
ReplyDelete