Wednesday, November 23, 2011

Kirjavinkkaus kirjasta: "Susiemon klaani"

Moro! :D Luin just sellasen ältsin mahtavan kirjan, nimeltä "Noitien taistelu - Susiemon klaani". Se kertoo pahoista odish-noidista, ja hyvistä, omar-noidista. Kirjan päähenkilö on 14-vuotias tyttö Anaid, jonka äiti katoaa salaperäisesti. Hän, ja muut Susiemon klaanin jäsenet epäilevät odishien olevan asialla. Kannattaa lukea, kirjan tapahtumat on kuvailtu nerokkaasti ja juonessa on pelottavia sekä surullisiakin käänteitä... "Susiemon klaani" on espanjalaisen Maite Carranzan "Noitien taistelu"-trilogian ensimmäinen osa.

(PS. Lukekaa, tai missaatte todella mahtavan kertomuksen!!)

No comments:

Post a Comment