Minä olen Tom ja kerron kirjasta, jonka nimi on Sukelluslaivalla maapallon ympäri.Se on kirja jossa professori Pierre Aronaxen kaverit lähtevät seikkailulle.Mitä he tapaavat on ainakin tosi suurta ja jännittävää.He joutuvat meren alle ja sen päälle.Alla siis meren alla kapteenilla on jotain salattavaa.Lue tai joudut meren alle pedonsyötäväksi!
On siinäkin uhkaus.
ReplyDeletekirja on totta vie HYVÄ ,koska luen sitä itse
ReplyDeleteEI kiitos kommentista urkkia:(
ReplyDeleteSe on tosi hyvä
ReplyDeleteaivan mahtava.
ReplyDeleteaivan mahtava.
ReplyDeletehä????
ReplyDeleteHääääää?
ReplyDeleteahaaaaaa nyt äkkäsin toi on tooooooooooosiiiiiiiii hyvän kuulonen. heh.
ReplyDeleteJoo, kiva vinkkaus. ;)
ReplyDelete