HELLUREI LUKIJAT!
Moi, mä luin just semmosen tooooooooooooooooossssssssiiiiiiiiiiii hyvän kirjan . Sen nimi on Molly Moon ja tajuton timantti temppu. Se on ihan älyn hyvä.Siis on se Molly Moon joka on saanu "voiman" hypnotisoida. Sit siin on semmonen Davina Nuttel joka yhen oopperan solisti, mut sit ihan yks` kaks` se kidnapataan. :-0 Mollysta vielä sen verran et se on siis tyttö joka asuu orpokodissa jonka nimi on Onnen talo. Molly joutuu tässä kirjassa joskus kiperiin tilanteisiin. En paljasta enempää ettei mielenkiintos pilaannu. LUE TÄÄ KIRJA!!!! ;- P
Hei! Olen lukenut tuota kirjaa ja se on hyvä.
ReplyDeleteniin onki
ReplyDeleteVaikuttaa ihan hyvältä, vinkkaus on onnistunut. Heh.. Lukisin varmaankin kirjan itse, jos olisi aikaa, kun mulla on vähän kirjoja rästissä, lukematta. Mutta kuten sanoin, vinkkaus on onnistunut. :):):):):):):)
ReplyDeletekiiiiiiiittttttttiiiiiiiiiiii tapilala
ReplyDeletesuosittelen sen lukemist ku se on okeesti hyvä!!!!!
ReplyDelete