Heippa, nyt siis kirjoitan kirjavinkkauksen kirjasta Susiemon klaani:

Elikkäs... Susiemon klaani on Maite Carranzan koukuttava fantasiakirja ja Noitien taistelu-trilogian ensimmäinen osa. ( samaa sarjaa on siis ilmestynyt myös Jään valtakunta ja Odinin kirous.) Kirja kertoo Urtin pienessä kaupungissa Pyreneiden juurella asuvasta Anaid-tytöstä, jonka äiti yllättäen katoaa. Pian äitinsä katoamistaan tutkiessaan Anaid huomaa mihin todella on sotkeutunut ja ennenkaikkea kuka itse olikaan, saati sitten kuka hänen äitinsä Selene oli. Valittu.
MITÄ OMA ENNUSTI
" Ja sanon teille, että koittaa päivä jolloin valittu
lopettaa riidat sisarten kesken. Ja alkaa sota, julma verinen noitien sota"
Tosi hyvä vinkkaus. Mun on pakko lukea toi kirja :D
ReplyDeleteKiitos ;)
ReplyDeleteJoo, mahtavaa. Mullekin jäi sellanen olo, että täytyy lukea kirja, vaikka lukisin sen muutenkin.. Hehe.
ReplyDeleteKIva kirja ja mun pitää lukee toi kirja ja oon lukenut ne 2 toista kirjaa.
ReplyDelete:)
ReplyDeletesama! kuulostaa hyvältä niinku varmaan onki. :-))
ReplyDeleteishgoias, T: Mapi
ReplyDeleteHih, kiitokset Mapilta ;)
ReplyDeleteToi, " Mitä Oma ennusti" on kiva juttu kun laitoit sen tohon! :-D
ReplyDelete