mahtavaa bravo
tuo kirja kuulostaa hyvältä.
Aika lyhyt....
Terve Leevi. Aika pikkunen vinkkaus, mutta ihan ok, kai.. Hyvä jos kirja oli hyvä.. :)
Täydellinen mestariteos Leevi. :D
mahtavaa bravo
ReplyDeletetuo kirja kuulostaa hyvältä.
ReplyDeleteAika lyhyt....
ReplyDeleteTerve Leevi. Aika pikkunen vinkkaus, mutta ihan ok, kai.. Hyvä jos kirja oli hyvä.. :)
ReplyDeleteTäydellinen mestariteos Leevi. :D
ReplyDelete