Hei! Olen siis lukemassa jään valtakunta.Tämä kirja on tosi hyvä sillä siinä puhutaan tytöstä joka on 15-vuotias ja jonka nimi on Anaid.Siinä kirjassa on jännitystä, seikkailuja,pahuutta ja rakkautta.Sitä kannattaa lukea sillä siinä on kaikenlaista seikkailuja nuorelle tytölle.Siinä on taikuutta ja noituutta.Siinä kirjassa tapahtuu sillein,että tytön äiti yrittää saada tytönsä pakoon vihollisilta.Tämä kirja on kolmi osainen ja kannattaa lukea kaikki ja tämä tyttörakastuu poikanimiseen Rociin.
hyvä vinkkaus :-)))))
ReplyDeleteKiittiiiiii:-)))))))))
ReplyDeleteJuu, hyvä vinkkaus. Se on siis sitä samaa sarjaa kun ne Susiemon Klaani ja Odinin Kirous? Luen tonkin kirjan sit kun oon lukenu sen ekan.
ReplyDeleteJep se on se
ReplyDeletemikä se????
ReplyDelete